Obchodní podmínky


Ceny

Všechny ceny v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH.
 

Objednání

Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob dopravy. Potrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky. Při objednávce atypického zboží je nutná platba předem. Prodávající odmítá jakékoli dodatky či odchylky uvedené v přijetí nabídky, tj. zejména jakékoli dodatky či odchylky oproti nabídce zveřejněné prodávajícím v internetovém katalogu uvedené v objednávce odeslané kupujícím.
 

Platba

Platba obvykle proběhne při převzetí zboží formou dobírky, respektive při osobním odběru na podnikové prodejně. Při objednávce zboží o rozměrech jiných než 200 x 90 a 200 x 80 je zákazníkovi odeslán email s informacemi potřebnými pro provedení zálohové platby (číslo účtu, částka, variabilní symbol). Zboží může být zadáno do výroby až po připsání zálohy na náš účet. Pokud nebude zboží odebráno do 30 dnů od výzvy k odebrání, bude tato záloha použita na likvidaci nebo další prodej zboží. Číslo účtu pro platbu převodem je 275191571/0300 (ČSOB).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Vyřízení objednávky

Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíha komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím emailů. Prodávající odesílá tyto emaily:
souhrn objednávky - v okamžiku odeslání objednávky
údaje pro provedení platby - pokud objednávka obsahuje atypické zboží informace o odeslání zboží - po předání zásilky dopravci Kupující při standardním průběhu vyřízení nemusí zasílat prodejci žádné emaily.
 

Doprava

Při objednávce do 2000 Kč se účtuje dopravné ve výši 150 Kč.
Při objednávce nad 2000 Kč je doprava zcela zdarma!
(platné pro dopravu v rámci České Republiky, pro zjištění ceny dopravy do zahraničí prosíme kontaktujte naše prodejny)
Nově je možné večerní doručení v Praze a okolí, na podrobnosti se prosíme informujte na prodejně Zdiby.
Vynášku do bytu neposkytujeme.

Osobní odběr

V případě osobního odběru na našich prodejnách Vám bude v den naskladnění na danou prodejnu zaslána výzva k odběru, poté je třeba zboží odebrat do pěti pracovních dnů. Pokud z vážného důvodu nemůžete v tomto termínu zboží odebrat, prosíme kontaktujte danou prodejnu a domluvte si termín odběru.
 

Expediční lhůta

Matrace, anatomické polštáře, pelíšky:
V převážné většině případů je zboží odesláno během 10 pracovních dnů od objednávky. Při objednávce atypických rozměrů budou matrace zadány do výroby až po zaplacení celé častky, expediční lhůta se proto o několik dní prodlouží.


Rošty:
Dodací lhůta roštů je 14 - 21 pracovních dnů dle vybraného rozměru. Některé modely držíme skladem, pro konkrétní dotaz na dostupnost kontaktujte prodejnu Zdiby.

Postele:
Běžná dodací lhůta postelí z masivu je 10 - 12 pracovních dnů, některé typy 6 - 8 týdnů, kožených postelí 4 - 5 týdnů, čalouněných postelí Boxspring a Hugo 10 pracovních dnů.


V případě objednání atypického zboží může dojít k prodloužení lhůty. Pokud se odeslání objednávky zdrží oproti výše uvedeným lhůtám o více než 2 týdny, je zákazník kontaktován a jsou mu nabídnuty další možnosti postupu (storno a vrácení peněz, změna objednávky, prodloužení expediční lhůty). Při objednávce atypického zboží začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet. Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.
Pro bližší informace o aktuálních dodacích lhůtách zboží kontaktujte naše prodejny.

 

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložen dodací list plnící funkci záručího listu a daňového dokladu. Některé matrace mohou být dodány v komprimovaném stavu, v tom případě zdůrazňujeme nutnost přečtení návodu a dodržení postupu.
 

Převzetí zboží

Stav zásilky a neporušenost obalu je nutné zkontrolovat při převzetí od spediční firmy a v případě poškození sepsat s řidičem reklamační protokol (zápis o škodě), na pozdější reklamace nemůže být z důvodu přepravních podmínek brán zřetel. V případě převzetí zjevně poškozené zásilky musí zákazník uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.
 

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování (hygienické důvody), kvalitně zabalené (nejlépe v původním obalu) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující náklady spojené s navrácením zboží. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem do 14 dnů od data doručení.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy

a) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
b) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
c) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
 

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
a. zboží se již nevyrábí nebo nedodává
b. výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.
 

Záruka a reklamace

Záruka na zboží zakoupené v internetovém obchodě matrace.purtex.cz se řídí platnými zákony. Standardní záruční doba je 24 měsíců, záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním.
Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:
a) e-mailem na adresu reklamace@purtex.cz
b) doporučeným dopisem na adresu
PURTEX s.r.o.
Ústecká 103
250 66 Zdiby

V rámci zkvalitnění služeb firmy Purtex s.r.o. a zrychlení průběhu reklamací Vás chceme požádat o přímé zasílání veškerých reklamací na email reklamace@purtex.cz. V případě, že reklamace bude zaslána na jinou adresu, je nutné počítat s tím, že reklamace nebude vyřízena včas.


Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 7.2.2014. Změny jsou vyhrazeny.