Váš nákupný košík je momentálne prázdny.
Přidejte produkty do košíku.V případě koupě matrace a jiných výrobků se společnost Purtex zaručuje, že matrace i jiné výrobky dodá v odpovídající kvalitě a výrobky musí sloužit svému účelu.
Záruka
Ke všem produktům nabízíme standardní záruční dobu a to 24 měsíců. Záruka se vztahuje na všechny vady omezující možnost řádného použití zboží. Záruka se ale nevztahuje na opotřebování běžným užíváním a na poškození během přepravy.
Reklamace
Při podání reklamace zašlete čísla účtu, dokladu o koupi zboží a fotodokumentaci problému. Reklamace matrací musí být doložena fotografií bez potahu a na pevném rovném podkladu "na zemi ", matrace musí být vidět celá.
Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:
Zašlete e-mailem na adresu reklamace@purtex.cz. a k němu přiložte potřebné dokumenty. Přílohy emailu (fotodokumentace + doklady) mohou mít dohromady maximálně 15MB jinak nebude email doručen. V případě, že reklamace bude zaslána na jinou adresu, je nutné počítat s tím, že reklamace nebude vyřízena včas.
Dopis se všemi požadovanými dokumenty odešlete doporučeně na adresu:
PURTEX s.r.o.
Ústecká 103
250 66 Zdiby
Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodnete, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování (hygienické důvody), kvalitně zabalené (nejlépe v původním obalu) poslat zpět na adresu Purtex Klecany (vrácení zboží na prodejně je možné pouze po dohodě) v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).
V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující náklady spojené s navrácením zboží. Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem do 14 dnů od data doručení.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy:
- Pokud zboží bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.
- o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném kupujícím na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
- pokud zboží vyndal z uzavřeného obalu - z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
Pro více informací si přečtěte Reklamační řád.